Wstęp
W naszym sklepie staramy się zapewnić najwyższą jakość obsługi oraz satysfakcję z zakupów. Rozumiemy jednak, że czasami może zajść potrzeba zwrotu produktu lub zgłoszenia reklamacji. Poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje, które pomogą Ci w tym procesie.
Zwroty
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionego produktu, masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby proces zwrotu przebiegł sprawnie, prosimy o przestrzeganie następujących kroków:
- Skontaktuj się z nami za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie, aby poinformować nas o swojej decyzji.
- Wypełnij formularz zwrotu dołączony do Twojego zamówienia i dołącz go do przesyłki zwrotnej.
- Zapakuj zwracany produkt w oryginalne opakowanie, aby zapewnić jego bezpieczny transport.
- Wyślij produkt na wskazany adres zwrotów. Koszt wysyłki pokrywa klient.
Adres, na który należy przesyłać zwroty
Zwrot płatności
Po odebraniu przez nas zwrotu, w przeciągu 7 dni roboczych, otrzymasz zwrot należności tym samym kanałem, za pośrednictwem którego otrzymaliśmy płatność.
Zwracany towar musi być w nienaruszony stanie, bez śladów użytkowania, dotrzeć do sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zgodnie z obowiązującym prawem produkty wykonane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi.
Reklamacje
Jeśli zakupiony produkt ma wady fabryczne lub został uszkodzony podczas transportu, masz prawo zgłosić reklamację. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby zgłosić reklamację:
- Zgłoś problem za pośrednictwem e-maila (info@goldme.pl) lub telefonicznie +48515108508 , opisując wadę oraz preferowany sposób rozwiązania problemu (naprawa, wymiana na nowy produkt, zwrot pieniędzy).
- Dołącz do zgłoszenia dowód zakupu oraz zdjęcia uszkodzonego produktu, jeśli to możliwe.
- Oczekuj na kontakt z naszej strony w celu dalszych instrukcji.
Produkt wadliwy zostanie przez nas naprawiony lub wymieniony na inny, jeśli nie ma takiej możliwości – otrzymasz zwrot środków. Zwrot należności odbywa się tym samym kanałem, za pośrednictwem którego otrzymaliśmy płatność.
Państwa reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym powiadomieni zostaną Państwo przez nas niezwłoczne. Wraz z takim zawiadomieniem przesłana zostanie Państwu informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.
Reklamowane produkty proszę przesłać na adres.
ul. Gałczyńskiego 18/ 10
80-524 Gdańsk
Zapraszamy do Kontaku
Procedura dokonywania zgłoszeń i skarg – pozasądowe rozstrzyganie sporów
Na naszej stronie oferujemy możliwość zgłaszania nam produktów oraz treści, które Państwa zdaniem są niezgodne z obowiązującymi przepisami lub naszymi warunkami użytkowania (zgłoszenie). Każde takie zgłoszenie zostanie przez nas sprawdzone, a następnie poinformujemy Państwa o wyniku. Jeśli zdecydujemy, że nie będziemy podejmować żadnych działań, mogą Państwo zweryfikować naszą decyzję (skarga). Ponadto mają Państwo możliwość pozasądowego rozstrzygnięcia sporu oraz dochodzenia swoich praw na drodze sądowej.
W przypadku nadużywania tej procedury tymczasowo lub na stałe zawiesimy rozpatrywanie zgłoszeń i skarg. Nadużywanie ma miejsce wtedy, gdy często dokonywane są zgłoszenia lub skargi ewidentnie bezzasadne. W ramach oceny, czy w danym przypadku nastąpiło nadużycie oraz decyzji, czy i ewentualnie na jak długo zawiesimy rozpatrywanie zgłoszeń i skarg, uwzględnimy wszystkie znane nam fakty i okoliczności. Zalicza się do nich bezwzględna ilość ewidentnie bezzasadnych zgłoszeń i skarg, względny udział nieuzasadnionych zgłoszeń i skarg w ich całkowitej liczbie, stopień nadużycia oraz – jeśli można stwierdzić – intencje osób dokonujących zgłoszeń.
Przed zawieszeniem rozpatrywania zgłoszeń i skarg udzielimy ostrzeżenia. Poinformujemy Państwa wtedy również o tym, jak długo będzie trwało ewentualne zawieszenie.