Wstęp

W naszym sklepie staramy się zapewnić najwyższą jakość obsługi oraz satysfakcję z zakupów. Rozumiemy jednak, że czasami może zajść potrzeba zwrotu produktu lub zgłoszenia reklamacji. Poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje, które pomogą Ci w tym procesie.

Zwroty

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionego produktu, masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby proces zwrotu przebiegł sprawnie, prosimy o przestrzeganie następujących kroków:

  1. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie, aby poinformować nas o swojej decyzji.
  2. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do Twojego zamówienia i dołącz go do przesyłki zwrotnej.
  3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalne opakowanie, aby zapewnić jego bezpieczny transport.
  4. Wyślij produkt na wskazany adres zwrotów. Koszt wysyłki pokrywa klient.

Adres, na który należy przesyłać zwroty

Zwrot płatności

Po odebraniu przez nas zwrotu, w przeciągu 7 dni roboczych, otrzymasz zwrot należności tym samym kanałem, za pośrednictwem którego otrzymaliśmy płatność.

Zwracany towar musi być w nienaruszony stanie, bez śladów użytkowania, dotrzeć do sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zgodnie z obowiązującym prawem produkty wykonane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi.

Reklamacje

Jeśli zakupiony produkt ma wady fabryczne lub został uszkodzony podczas transportu, masz prawo zgłosić reklamację. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby zgłosić reklamację:

  1. Zgłoś problem za pośrednictwem e-maila (info@goldme.pl) lub telefonicznie +48515108508 , opisując wadę oraz preferowany sposób rozwiązania problemu (naprawa, wymiana na nowy produkt, zwrot pieniędzy).
  2. Dołącz do zgłoszenia dowód zakupu oraz zdjęcia uszkodzonego produktu, jeśli to możliwe.
  3. Oczekuj na kontakt z naszej strony w celu dalszych instrukcji.

Produkt wadliwy zostanie przez nas naprawiony lub wymieniony na inny, jeśli nie ma takiej możliwości – otrzymasz zwrot środków. Zwrot należności odbywa się tym samym kanałem, za pośrednictwem którego otrzymaliśmy płatność.

Państwa reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym powiadomieni zostaną Państwo przez nas niezwłoczne. Wraz z takim zawiadomieniem przesłana zostanie Państwu informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Reklamowane produkty proszę przesłać na adres.

ul. Gałczyńskiego 18/ 10
80-524 Gdańsk

Zapraszamy do Kontaku

Procedura dokonywania zgłoszeń i skarg – pozasądowe rozstrzyganie sporów

Na naszej stronie oferujemy możliwość zgłaszania nam produktów oraz treści, które Państwa zdaniem są niezgodne z obowiązującymi przepisami lub naszymi warunkami użytkowania (zgłoszenie). Każde takie zgłoszenie zostanie przez nas sprawdzone, a następnie poinformujemy Państwa o wyniku. Jeśli zdecydujemy, że nie będziemy podejmować żadnych działań, mogą Państwo zweryfikować naszą decyzję (skarga). Ponadto mają Państwo możliwość pozasądowego rozstrzygnięcia sporu oraz dochodzenia swoich praw na drodze sądowej.

W przypadku nadużywania tej procedury tymczasowo lub na stałe zawiesimy rozpatrywanie zgłoszeń i skarg. Nadużywanie ma miejsce wtedy, gdy często dokonywane są zgłoszenia lub skargi ewidentnie bezzasadne. W ramach oceny, czy w danym przypadku nastąpiło nadużycie oraz decyzji, czy i ewentualnie na jak długo zawiesimy rozpatrywanie zgłoszeń i skarg, uwzględnimy wszystkie znane nam fakty i okoliczności. Zalicza się do nich bezwzględna ilość ewidentnie bezzasadnych zgłoszeń i skarg, względny udział nieuzasadnionych zgłoszeń i skarg w ich całkowitej liczbie, stopień nadużycia oraz – jeśli można stwierdzić – intencje osób dokonujących zgłoszeń.

Przed zawieszeniem rozpatrywania zgłoszeń i skarg udzielimy ostrzeżenia. Poinformujemy Państwa wtedy również o tym, jak długo będzie trwało ewentualne zawieszenie.